torsdag 31 december 2015

Sommaren gör sig påmind

snart är kvällarna ljusa och myggen tillbaka!

4 kommentarer:

  1. Haha, åh vad jag längtar ;) Men först hoppas jag på en rejäl snövinter. Gott 2016 till Dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Viola,
      Snövintern hoppar jag gärna över - i synnerhet kylan.
      Jag föredrar ljusa kvällar och mygg.
      Margaretha
      som önskar
      dig precis ett
      sådant nytt år
      som du vill ha!

      Radera
  2. Ack verklighetens små ironiska installationer som ofta överträffar konsten!

    Och visst står man ut med myggen bara det är varmt väder och ljusa kvällar (och om myggorna, som i vårt fall, är rätt få tack vare de många fladdermössen på vår vind!).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin,
      Vi har också gott om fladdermöss här, dessutom är jag inte så populär bland myggen.
      Det sorgliga är att kvällarna blir ljusa och fina (och myggfria) långt innan det är tillräckligt varmt att sitta ute på kvällarna.
      Margaretha

      Radera