torsdag 9 februari 2012

Ömhetsbetygelse

4 kommentarer:

  1. Underbart! Kärlek mellan två bröder såg jag, trodde det var mamma och unge. Ska tipsa Mirren om videon...

    SvaraRadera
  2. Jag hade två ryssar som var oskiljaktiga och alltid låg hoptrasslade. Det är så ljuvligt att se!

    SvaraRadera
  3. AHA!!!!! Du Också! Visst är det lite kul med "levande " bilder, speciellt när det är så här gulligt som på den här videon. Jag tyckte du sa att du inte får till det med video?????

    SvaraRadera
  4. Ingrid,
    Visst är de goa.

    Olgakatt,
    Ljuvligt är ordet!
    Det finns tonvis med kramiga katter på nätet, vilket måste betyda att katter är kramiga - och att vi människor tycker det är så gulligt att det måste förevigas.

    Lisette,
    Gulligt i kvadrat!
    Men det är inte jag som filmat - det är ett klipp jag snott från You Tube - för det kan jag!

    Margaretha

    SvaraRadera