lördag 23 april 2011

Ingen mat för en karl!


Något ätbart?


Äsch, vilka trista fåglar!


6 kommentarer:

  1. Åskar kanske tycker så....men inte jag. Jag tycker att de är härliga och säkert goda också!
    Visst påskpyntar du!:D...

    tycker Karin

    SvaraRadera
  2. Fåglarna kanske var ointressanta för Åskar men jag tycker de ser väldigt intressanta ut. Vad är de gjorda av?

    SvaraRadera
  3. Karin,
    Nja, jag kallar det nog inte påskpynt - brödet tog jag fram ur frysen för att äta till soppan. Äggen gjorde jag för en tid se'n när en väninna ville lära sig att färga ägg med växter.

    Olgakatt,
    Jag som tycker bättre om bröd än traditionellt godis, är nog böjd att kalla bullarna för godis.

    Anne-Marie,
    De är gjorda av en vanlig bröddeg. De blir snyggare om degen inte är fullt så grov som min var - helst ska det vara av "dinner roll" typ, då kan man forma nästan vad som helst. Pröva!

    Margaretha

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker liten kille han är!
    Älskar ägg och birdies, du är en kreativ person.
    Håll vila!
    Du är i mina böner.

    SvaraRadera