tisdag 19 april 2011

Det är skönt

att sova utomhus

även om ljuset är skarpt

6 kommentarer:

  1. Den kissen har det bra...

    Ingrid som också varit ute i solen idag men inte sovit utan planterat penséer.

    SvaraRadera
  2. Mmmmmmmmmmmmmmmmm.....så skönt det ser ut att vara Åskar!

    tycker Karin

    SvaraRadera
  3. Å så skönt den missen har det. Härlig bild!Den talar för sig själv.

    SvaraRadera
  4. Ingrid,
    Och jag satt i mina penséer.

    Karin,
    Somliga vet att ordna det bra för sig!

    Lisette,
    Katter är goda förebilder - var mer som en katt och du mår bra.

    Margaretha

    SvaraRadera
  5. Ja, nog är det så. Jag gillar Kiplings historia om när katten kom till människan.

    SvaraRadera
  6. Lisette,
    Jag har nog aldrig varit någon Kiplingfantast - men en del av hans berättelser tycker jag om, som den om katten.
    Kim, hela världens lille vän däremot, tröttnade jag snabbt på.
    Margaretha

    SvaraRadera