måndag 13 december 2010

Godermorgon mitt herrskap


Mer Lucia

3 kommentarer:

  1. Härliga Lucia- Margaretha!
    Sökte i mina dokument efter en "riktig" bild från förr men slipper nu...ljuvlig bild och jättefin krona

    Karin
    som önskar en fin luciadag!

    SvaraRadera
  2. Fin bild! :)
    Jag kom på samma tanke. (inte så konstigt en dag som denna) Återkommer kanske senare med lucia-bild från förr...
    Önskar också en fin luciadag!

    SvaraRadera
  3. Karin,
    Jag ramlade över den här bilden av en slump när jag letade efter något annat. Ser att det är tagit vid samma tillfälle som förra årets luciabild.

    Jessica,
    Det är väl så att man ofta minns vad man gjorde på de dagar som inte var så vardagliga. Även om jag med mitt hästminne av någon anledning minns alla möjliga vardagar också, så står väl andra dagar ut ännu mer.
    Ser fram emot din luciabild!

    Margaretha

    SvaraRadera