lördag 11 december 2010

G'natt


Nu lägger jag mig för natten.

6 kommentarer:

  1. Sov gott! Hoppas dock att ditt viloläger ter sig något bekvämare än det på bilden...

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Mira,
    Tack, jag är lite stel i kroppen idag!

    Chris,
    Ler tillbaka.

    Margaretha
    med en älskling i knäet, som inte underlättar skrivandet

    SvaraRadera
  3. Dessa kattor!
    Du ser jag skriver inte katter, här säger vi kattor!

    Karin

    SvaraRadera
  4. Karin,
    En katt flera katter, maskulinum
    En katta flera kattor, femininum

    tror Margaretha
    som ska kolla senare

    SvaraRadera
  5. Tror att båda versionerna är rätt, minns att det diskuterades för snart hundra år sedan då jag gick i mellanstadiet som det hette på den tiden (realen). Intressant om du hittar någonting som är säkert om katter och kattor:)

    Karin

    SvaraRadera