lördag 9 maj 2009

Vårtecken



Har befriat älsklingen från årets första fästing.




4 kommentarer:

  1. Lagom hyggligt vårtecken, det där... Hunden har haft fästinghalband i en månad, och ändå plockade jag en på honom igår... Yeack!

    SvaraRadera
  2. Ja det hör väl inte till de efterlängtade vårtecknen. Jag droppade Frontline på hans nacke i går, det räcker ungefär en månad. Så blir det daglig borstning.
    Margaretha

    SvaraRadera
  3. Usch, vissa vårtecken känner jag att man skulle klara sig alldeles utmärkt utan!

    SvaraRadera
  4. Jag har för mig att jag såg något häromdagen om vad fästingar var bra för (vilka sjur som livnär sig på dem) men nu kan jag inte för mitt liv hitta det. Jag har i alla fall svårt för att se något positivt med fästingar.
    Margaretha

    SvaraRadera