söndag 8 februari 2009

Tack för all omtanke!

Datorn får nog vila rätt mycket de närmaste dagarna. Jag kommer att sitta vid brasan och titta i mina bilderböcker. Förutom julklappsböckerna har jag åter plockat fram en hög med "Bloomsbury böcker". Böcker som står högt upp på listan över böcker för välbefinnandet.

Mejl kommer att besvaras — men det är rätt många så det kommer att ta' tid.
Recept på möss kommer så småningom till de av er som bett om det.
Jag kommer att titta in ibland — men det blir korta visiter.


PåSladden: Ett par av er frågade om jag hade sett Lena på TV — nej, jag tittar så sällan på TV så jag missar alla bekanta om jag inte blir tillsagd i förväg att titta. Och nej, jag såg inte spektaklet i går heller — det var minst 30 år sedan jag besåg något dylikt.

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att jag var den enda i hela universum som inte såg melodifestivalen, men vi är tydligen två. Kul!
    Vila så mycket du behöver, vi kn vänta på dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja, vi är nog i minoritet. Tycker TV:n ta'r för mycket tid från sån't jag hellre gör - och så är just melodifestivalen inte min melodi....
    Margaretha

    SvaraRadera