onsdag 25 februari 2009

Dagens längtan


4 kommentarer:

  1. O ja! Här är det sällsynt slaskigt och grått. En dag som jag lätt skulle kunna hoppa över.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är trist, trist - men hoppa över, njanje, kanske inte. Tiden går fort nog utan att jag behöver hoppa över dagar. Däremot piggar jag gärna upp mig med något trevligt, bok, te, musik eller vad jag kan komma på.
    Margaretha

    SvaraRadera
  3. Jag längtar med! Så länge det är riktigt vinter är jag glad och nöjd, men sådana här dagar när det bara är slaskigt och smutsigt (speciellt i stan) får det gärna bil vår fort!

    SvaraRadera
  4. mossfolk,
    Som jag sagt någon annan stans, jag tycker inte illa om vintern; jag vill bara ha mindre av den! Och nu är jag redo för nästa årstid.
    Margaretha

    SvaraRadera